Appropå

Appropå ett äldre inlägg, om en gammal skiträkning angående bok så är det icket relevant längre. Idioterna från kommunen hade skickat en räkning på något som inte existerade, och biblotikarien bekräftade detta imorse. Så jag tänker spola ner räkningen i toaletten och peka "fuck you" ner mot kommunhuset as we speak.


  Tänk om jag hade betalat räkningen utan att kolla upp det först? Okej jag hade varit en idiot, men iallafall. Tänk om det sitter en liten kärring där med en puckel på ryggen och skickar ut räkningar för att dra in lite extra cash till sommarhuset? Jag är väldigt upprörd!


Sammanfattningvis: Kör upp era "RÄTTSLIGA ÅTGÄRDER MEDFÖR EXTRA KOSTNADER" i arslet.


 

Kommentarer
Postat av: susanne

...Hur mycket var det på då?

2009-05-14 @ 07:23:03
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Det var på 300 spänn. Endå rätt mycket, och inte ska man slösa det på onödigt skit. Nej jag ska istället gå på frassen 4 ggr denna vecka:) Skojar.

2009-05-14 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0