bowling -

Det gick då åt helvete på bowlingen, men kom iallafall inte sist. Det gjorde Raman med sina ynka 70 poäng eller något, han träffade aldrig kägglorna. Varje gång klotet dök ner i rännan så dog en del av honom, det såg jag. Sen var det ju jävligt pinsamt.

Daniel kom 3a, och han har aldrig bowlat i sitt liv. Det kändes mirakulöst på något sätt att han på sitt stenåldersvis skulle få in typ 100 strikes på raken, men han klarade det. Och jag satt mest där och försökte se sur ut(inte speciellt svårt dock).



Tacka vet jag Badminton eller pingis. Det är en sport jag kan relatera till! Eller kanske Volleyboll, men det har jag inte spelat sedan jag gick i kanske sjuan. Nej det är kanske bäst med ingen sport alls, det är ju det jag lyckats med hittills.


 Heya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0