Bum rock




Det går inte att lessna på detta. Nästan. Det är som de säger ;
- "it´s hard to find a crackhit with a good heart".



Annars var man somsagt ute på den där såkallade "promenaden" med Easy förut upp på berget här vid Larco och kollade utsikten. Det var en utsikt, men jag satt där inte så värst länge. Dels för att jag inte hade en tröja på mig (inte naken dock) och dels för att det var jävligt tråkigt att sitta där bara för att se utsikten. Men det var fint på sitt sätt medans Easy letade ett ställe att bajsa på.


Nu ska jag ut igen och kasta sopor. Det luktar lik här.

Kommentarer
Postat av: Anders

Utsikt brukar vara mer nice om man delar den med någon annan än en hund :)

2009-06-01 @ 22:41:39
Postat av: Vanja

Meh, vem har sagt det? Måste vara en myt! :>

2009-06-02 @ 17:30:21
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0