Desperate Houswives

Jag är alltid förvirrad när det gäller stavning av denna titel, men skitsamma. Jag ska se det online, gratis som vanligt. Såg slutet av Scrubs, och det var fint. Känns lite sorgligt att det är över, men enligt Zach Braff själv så finns det en chans att det börjar igen.

Och för er som vill se Despirate online, gå in på denna länk


Om den inte funkar så ska ni gå in på denna länk istället.



Nu ska jag äta, och sen ska jag nog ut på äventyr igen! Vi gjorde en favorit i repris och drog ner till vattenverket idag också med Easy. Hund hund hund, bla bla bla!


Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tyckte det var ett kasst slut! var så jävla sur!

hoppas det fortsätter!

2009-05-14 @ 14:55:55
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hävva pävve! Inte då, det var så pass bra som det kunde bli i princip. Nästan iallafall. Hade inte riktigt väntat mig det där dock, men vad annars hade kunnat hända? Man blir ju sur av att det slutar i vilket fall somhelst :)

2009-05-14 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0