Dont mess

Jag är på ett halvbuttert humör idag, av olika anledningar faktiskt. Men det var kul att hälsa på Desireé och bläddra i kataloger, med värsta fräscha urvalen för kvinnor 50+. Jag undrar ibland varför de köper nya kläder som ser gamla ut, när de kan gå på second hand och hitta minst lika fula kläder för ett billigare pris.

 Min mamma har iallafall lite stil och klass tack och lov, går inte runt i jeans som får muttan att se ut som en kameltå tex. Varför ska det vara snyggt? Och varför accepterat folk detta? Är fan ren skam!

Jag tror inte att män blir direkt tända heller, men jag har inte frågat. Och bekvämlighetsfaktorn är väl inte direkt skyhög.



Sen jaja... vad ska man säga.. Är så himla less på vissa saker. Men vem är inte det, säg? Lyssnar på lite musik via "Spotify" som jag älskar. Det finns en hel del som man kan lyssna på, gratis. Och gratis gillar vi *tumme upp*


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jäkla snygg du fått till din bloigg;)

2009-05-05 @ 21:58:16
URL: http://eckka.blogg.se/
Postat av: Sessan

Hellu!



Jag har just läst alla dina blogginlägg..du är så rolig. Long time no see förresten....men ni kanske kommer ut och lägger om däck på bilen för Thomas kanske aldrig kommer att komma ihåg att ta med de till Erika..och ni kan ju aldrig komma ut och hälsa på utan att ha en annan anledning än att bara komma och hälsa på och göra min tid lite roligare..surr och svammel..Molly sitter bredvid mig och säger åt mig att sluta sitta vid datorn för hon vill spela PIPPI LÅNGSTRUMP spelet och äta banan.. så jag får vika hädan... vi hörs..KRAMEN

2009-05-06 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0