Förbannat!

Förbannat och åter förbannat! Hur kan det komma sig att jag blivit så fet? Visst jag äter jämt, rör mig aldrig och spelar oftast tvspel, men hur kan det komma sig? Det är ett mysterium som inte gått att lösa! Det är för svårt!


Nej allvarligt talat, jag är inte fet. Bara väldigt otränad med fetthyllor på sidorna som gör att tröjorna jag har på mig åker upp. Jobbigt visst, och jag borde göra något åt det. Det har jag sagt jämt, ibland har det funkat, men om jag hade någon att tävla med så kanske det vore enklare. Typ "Fan vad du är fet, jag har tappat 1 kilo i veckan ditt fetto". Det skulle vara den ultimata motivationen.


Varför finns det inget "Fat camp" i villis? Där man tävlar och tappar kilo tillsammans med sitt lag för att vinna... Ja här i Vilhelmina hade man kanske kunnat vinna åtminstånde 10.000? Man hade kunnat skippa den där jävla isstolpsittningen de har varje år på www och göra något vettigt för folket. För lets face it, det finns de som behöver lite hjälp på traven, även om de flesta är knockouts. Eller bönder.


Någon som vill tävla med mig? 8 veckor?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger bara en sak www.funbeat.se! Där lägger jag upp all min träning och där finns massor med folk du kan "tävla" mot. Jag lägger inte ut min vikt dock, men du kommer få spring i benen när du ser hur många minuter jag tränar i veckan ;) Säg till när du skapat ett konto så lägger vi till varandra i kompislistan och då blir det åka av! :D kram

2009-05-07 @ 14:32:02
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Lina

www.funbeat.se



;)

2009-05-07 @ 14:33:04
URL: http://sockerbitan.blogg,se
Postat av: sonja

ifall jag nyss fött barn hade jag kunnat tävla!

2009-05-10 @ 18:44:53
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0