Grymt

Jag är grymt... något och ingenting på samma gång. Jag funderar på att riva ner på samhället med Easy i min cykelkorg. Hon ser ruskigt söt och fånig ut när hon sitter där. Som nån jävla primadonna med vinden i pälsen. Min största fasa är dock att hon ska få för sig att hoppa av och hänga sig i kopplet. Det skulle inte ser så bra ut heller om folk såg denna lilla incident. Och det skulle bli väldigt dramatiskt, typ mig sittandes på gatan tittandes upp i luften och skrika " NOOOOOO!!! WHY GOD NOOOOO!!".


Nej jag tror jag ska cykla ensam och lämna åbäket hemma en stund isånnafall. Eller ta ner henne till mamma och binda henne där ifall jag skulle få för mig att följa Iraniern hem. Det är så svårt! Men jag är absolut inte less på henne. Hon är min polare, and in fact(ursäkta för min återkommande svengelska) så planerar jag att ta lite av hennes blod och ha det i en kedja runt min hals.



Slut på skitsnack. Pubishåret; jag ska ta kort på mitt kylskåp. Finns det en deadline?

Kommentarer
Postat av: pubeshåret

ohoj, här hade man missat ett secret meddelande! nej, det finns ingen deadline på att skicka in kylskåpsbilder!:)

2009-05-27 @ 12:46:41
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0