Helk

In das helke, me and malin norden skalle trixe å fixe med might aniktse.

Förstår ni vad jag försöker att säga? Hursomhelst så har jag och Malin planerat att umgås imorrn. Eventuellt gå till krogen. Men det känns så förbannat drygt, av vissa skäl. Dels för att musiken dundrar så att man har lust att skjuta sigsjälv i huvudet med en älgstudsare, och dels för att det brukar vara halvdant med folk. Och finns det folk så är det mest tråkigt folk man inte har så mycket med att göra i vanliga fall.

  Men jag är dock ingen människo-människa. Lite av en enstöring när det väl kommer till kritan.  Det är oftast alltid samma hela tiden också. Borde kanske bosätta mig i en koja uppe i Kiruna med samerna. Jag är ju trots allt... 25% same? Har ingen vidare koll, men att kasta lasso på horn är inte riktigt min grejj heller.



Nu ska jag cykla lite till, sen ska jag .. äta middag. Jaja. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0