Hell yeeeeah!

Då har man alltså slagit fast vid att jag har jobb i sommar, tack vare en kvinna vid namn Karin. Hade lust att säga Karin Fossmo, som den där snuskprällen som mördade sin fruga med kristibrud, men det vore ju helt fel.


Jag har dessutom en vecka ledigt i Juli, så då blir resan iallafall av som jag och Daniel planerat i ca hundra år. PLUS att jag får lite extra klirr i kassan som jag kan spara till en saftig jävla utomlandsresa. Jag är väldigt el glado, och det går inte i ord att beskriva hur det känns (Praise the lord, oh hallelujah).


Nä nu ska jag ställa mig på knä och be liten till fader vår som tack för detta. Kunde inte ha kommit mer lägligt.



Och vad mer har jag att berätta... mmm... Daniel bad om 20 spänn tidigare idag och jag sa " It´s my money, fuck of biiatch". Jag var såklart väldigt seriös.

Hej hej!



"Du rör inte skorpan ditt vidunder!", något som jag säger nästan varje dag vid frukost.

Kommentarer
Postat av: susanne

grattis grattis!!! :)



..ÄR daniel din pojkvän?

2009-05-29 @ 14:25:02
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

det är ju det bästa!! du rör inte skorpan, haha :)

2009-06-02 @ 14:50:15
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0