Howdy!

Ser man på, vad har hänt här? Jag har officiellt ingen aning, inofficellt... ingen aning heller. Ville bara få ett intressant inledande på min blogg! Och oj vad jag lyckades!


För att göra allt MYCKET mer intressant lägger jag in den här bilden ;

                                                

Det är jag i en overall, och ser ni hur jag försöker framvisa att jag verkligen har en midja under den där bollen? Det är så fashion och chict som det bara kan bli liksom. Människor som ser ut som spöken är det utan tvekan, titta bara på Lindsey Lohan.


Det blev destination Thomas igår eftermiddag, men jag är nog en rätt tråkig människa att umgås med. Sussane fick åka in till sjukan för att kolla en obehaglig sak i halsen(säkert en anledning att komma iväg från mig!) och var borta i... ja jag vet inte hur länge, för hon hade inte kommit hem när jag åkte.

  Thomas var så snäll och hjälpte mig byta däck på bileländet, och nu vet även jag hur man gör i en krisartad situation. Jag ringer helt enkelt honom så att han får hjälpa mig igen.



Och vad mer... Barnen är så söta. Det är tveklöst, allihopa.
 När jag kom hem så fick jag middag av Vickan, och etc etc, massage... oh la la... Jag hinner inte beskriva allt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0