hund

Jag sitter vid datorn med en hund i mitt knä. Hon hoppade upp, av vilken anlednig vet jag inte, men det är mysigt. Hon gör det dock svårt för mig att göra det jag ska göra(dvs ingenting egentligen).


Satt och kollade statistiken, och i söndags hade jag hela 60 sidvisningar. Och kanske 15 besökare. Rekord sa nånting.

 Antar att de flesta ville se vad jag hade säga om Lördagen! Många är ju ute och röjjer då, men min var rätt ointressant för utomstående. Den gamla vanliga visan med drickat, sällskapet och diskussioner. Men ingen dans, kände verkligen inte för det. Speciellt inte när det var 3 pers på dansgolvet. Satt mest fastnaglad vid ett bord och smuttade öl av andra.


Sen när man kom hem så slet man av sig kläderna och dansade till Macarena i hotpants.  Inte så pass intressant som ni verkat lura i ersjälva. Så nu vet ni detta till nästa gång, allesammans!

             

Jag kan se för hemskt sliten ut ibland. Men det är genomlidligt.


Nu ska jag se en film på tv som jag väntat 2 veckor på att se. Den där "Etarnal sunshine of the spotless mind" med Jim Carrey. Se senaste gångerna de visats har klockan kanske varit 5 på morgonen. Ingen vidare tid för mig som ligger i sängs vid 12. Partey partey!



Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0