Insikt

Jag har kommit till insikt med vissa saker, och det känns så himla skönt. Jag kom plötsligt på att jag inte bryr mig! Jag bryr mig verkligen inte ett piss. Om vad orkar jag inte ta upp nu eller någonsin, men för min egen skull så skriver jag nu ner detta. Eftersom jag har bristvara på att skriva om andra, roliga saker.



Jag har helt enkelt tappat min kreativa skrivarglöd som jag hade för något år sedan. Om jag pratar om något är det mest hunden och hennes sovstilar eller hur Daniel förlorade i Marioparty. Scheisse Calvin Clain.




Nu ska jag ut och försöka fika något på samhället med Desireé, hon skrev nyss på msn. En minut efter att jag klivit in genom dörren gick hon ut med den där hunden Daisy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0