Jöpp

Det ser ljust ut på jobbfronten i sommar, YES! En trevlig kvinna från handikappomsorgen ringde mig igår och undrade om jag ville jobba efter att ha pratat med Åsbacka. De hade tydligen rekommenderat att fråga mig, vilket jag är evigt tacksam för. Nu vet jag inte hur många de hade ringt innan som nekat, men hursomhelst. Det skiter jag fullständigt i!


Nu ska jag ner på Dagcenter och häcka, prata lite om hur mycket jag vill jobba etc. Men jag hoppas att jag är lite ledig i juli eftersom jag och Daniello planerat att åka till Stockholm tillsammans. Vi får helt enkelt se hur det blir.


piece out!




Kommentarer
Postat av: susanne

men härligt! men det är ju bara att säga att dom dagarna behöver du va ledig:)

2009-05-29 @ 11:46:40
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0