Klockrent



Det finns vissa saker som är oemotståndligt klockrena. Det kan inte ens den mest efterblivne förneka. Nästan så att jag längtar efter att få nån liten ungjävel att hjärntvätta med mina absoluta disneyfavoriter. Om att inte tala om Dinosauriefixering! Voj voj..


Nu har jag iallafall ätit 3 kilo kött med lite cola på sidan av tallriken, så bakis kan man ju inte vara längre efter en sådan måltid. Däremot känner jag mig som den där feta killen på tv(det finns ca 3000 program om feta människor) och kan knappt röra mig genom lägenheten. Antar att någon av mina närmaste vänner får komma med en lyftkran och försöka transportera mig ut genom den väldigt fancy franska balkongen som jag har istället för en riktig balkong.

Vad ska man med en fransk balkong? Förutom att stå där förstås. Jag vet inte. Det är ett sjujävla mysterium. Är inte i france, och jag har sällan en basker samt en cigarett i munnen. Jag är varken konstnär eller brottsling i randig tröja med en prydlig liten mustach. Vibo har inte tänkt igenom detta som de skall.



  Nu tänkte jag hoppa i duschen, och sen gå på promenad med hundvaskern som jag fick tillbaka idag! Lilla Easy, vad man kan sakna henne när hon är borta. Sist hon var här hade hon gaser = mindre trevligt men genomlidligt.

 Heya!


p.s! Här är en låt som syrran hjärntvättat mig med också. Tyckte inte den var speciellt bra försen jag lyssnat på den några ggr. Grymma ryt!




Längtar tills jag får åka till Sthlm i Juli! Fyfan vad nice det ska bli att bo där i 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0