Latikberget

Då har man varit i Latikberg - igen för att trixa något med bilen. Bengt stod på knä och konstaterade att det var något fel på styrmekanismen, och att man inte kunde göra något åt det denna kväll. Det var en tragisk stund, men räds ej, vi överlevde situationen med att äta grillkött.
 
 Karlarna fick dricka öl medans jag drack vatten, kändes en aningen utanför. Jag som alltid brukat vara en av grabbarna! Minus åderpålen då.

  Jag har varit trött och fundersam också, tänkt mycket på saker som är aktuellt just nu. Och jag kommer inte fram till något än obehag! Det känns fan inte riktigt bra ibland. Även om Easy är en trogen hund som älskar att krypa upp hos en och gosa finns det tyvärr inget bot på det jag dras med(inte syfilis).


Men nåväl, det löser sig väl med tiden. Och gud vad jag tjatar om hunden hela tiden, har blivit en såndär jobbig jävla hundmänniska som inte kan prata om annat än deras behov och lekstunder slash fånerier. Vem orkar läsa om sånt? Inte jag! Men jag antar att ni får dras med problemet eftersom ni läser min blogg frivilligt. Ni är väl medvetna om riskerna.


 Nu ska jag ta ett glas vin och deppa lite i min ensamhet. Sen ska jag väl se nån skit som går på tvn. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0