Nice Pizza

Dagens händelser sammanfattningsvis på rad:

* Vaknade
* Såg att jag var ensam
* For ut för att handla
* Hälsade på mamma
* Tog Easy hem
* Åt Pizza med Daniel på Quinto
* Sitter vid datorn, tittar ibland på tvn

Sen har jag spelat "Monkey rumble" på King.se i stort sett hela dagen. Snacka om high-class entertaiment att skapa ett spel om en apa som skjuter, hoppar och fixar saker i en gruva. De där stenfigurerna är bara pricken över i.


Daniel sitter borta vid min franska balkong(som jag håller så kär) och babblar med nån släkting på persiska. Jag förstår ingenting, men jag drar slutsatsen att de pratar om hur bra jag är. Som ett slags hemligt språk så att jag inte ska bli generad, för det skulle jag såklart bli. Men sen skulle jag absolut inte bli förvånad!


Nu ska jag fortsätta att riva loss på internet, sen duscha och sova. Eller något annat, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0