Probably

Hejsan!

Jag har varit på ganska halvdant humör idag, utan att veta direkt varför. Antar att tristessen biter fast väldigt hårt när det väl gäller. Nej nu skall jag inte dra ner blogginlägget med en massa skit, utan hallelujah! Vilken tur jag har som lever och kan gå på toan alldeles själv, utan assistans!

Ja annars har jag och Daniel pratat om att åka till stockholm och bo där i sommar, kanske 2 veckor i juli. Om jag inte jobbar då förstår, vilket jag hoppas som mest på givetvis. Hans kusin ska åka till Iran, och kvar bli lägenheten helt oanvänd. Ja så varför inte ta chansen och snylta lite? Sen kan man ju gå på klubbar och åka nya karusellen på Gröna Lund, det tycker jag förtjänar ett fett "high five".


En annan tråkig sak var att hans mamma inte ska hälsa på som planerat. Han hade sett fram emot det så jävla mycket, så det berörde mig med när han berättade att det inte skulle bli av. Men någon gång vid nyår hoppas de på att få hit henne, så snabba på ! *svidande piskrapp mot ryggen*

    
                                                   
  Våran vovves alldeles egna låt, snacka om bra alltså!  Själva låten är le. Jag hatar den.


Nu ska jag fortsätta att plocka upp i vardagsrummet. Sen ska jag busa med hunden, som ligger vid dörren alldeles uttorkad och döende. Jag gillar att ha henne här, tror inte att min mor ska få tillbaka henne någongång.


Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0