Ragga runt, ragga runt

Jag vet inte vad det är med mig nuförtiden, men att umgås med Daniel är tamefan riktigt utsugande(i icke sexuell mening). Jag får ingen ro, ingen ork eller muskelkraft att göra något annat än att skratta. Åt riktigt tråkiga saker också! Senast imorse skrattade jag åt att vi dansade till Mariopartyt´s musik som finns på gamecubet, sådär snuskigt som svarta tjejer gör när de juckar med rumpan på dansgolvet.

Snuskigt vet jag inte om det var dock, jag har ingen rytmik där bak. Men jag försökte verkligen. Och sen sa jag att om den musiken spelades på hotellet skulle vi säkert vara de enda som stod där. Men kan folk dansa till "Boten Anna" eller "Hey hey Monica" kan de väl dansa till vadfan somhelst. I teorin.


Sen umgicks man med Desireé och hennes katt, vilket verkar ha greppat tag ordentligt i den muslimska tron ;

                      

Här ser vi då Kelso i en fältkreation som skapats av ingen mindre än Desireé Eriksson. Materialet är starkt bomull med virade knutar som passar pefekt till Katter, hundar och parakiter.
Allah allah!



Jag måste dock påpeka att jag har respekt för den muslimska tron. Såvida de inte förtrycker kvinnor och slår dem med stora träkäppar för att veta hut.


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0