Redigerar-rövhål

Jag kom på att jag hade sett den där "Skicka vidare" någon gång tidigare, så kanske mitt undermedvetna visste om att pojken skulle dö. För jag kommer inte alls ihåg att jag hade sett den där filmen.

Men sen kan man ju utan tvekan säga att trailern sög röv! Mamman skrikandes i en korridor, och sedan visa ett klipp när en hel stadspopulation står med tända ljus är inte någon vidare bra idé om man vill hålla handlingen hemlig. Man är väl inte helt dum i huvudet, era jävla trailerredigerare. Ni borde få sparken.


Jaja nu ska jag ut med hunden som legat still i några timmar. Hon måste lätta på trycket, och jag måste lyfta på arslet. Orkar inte sitta inne en sekund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0