Scrubs

Det står alltså klart, en vecka efter att jag sett klart serien, att "Scrubs" kommer att fortsätta! Men jag är rädd att saker kommer att gå lika illa som för serien "That 70´s show" när både Ashton Kutcher(Kelso) och Topher Grace(Erik) lämnade serien. Det blev tråkigt, och så försökte de rollsätta andra töntar som tex Randy för att stötta upp hela proceduren. Men det var bara otroligt störande, och jag orkade aldrig se det klart. It was just not worth it.


Det hade varit bättre om bara Erik och Donna hade gift sig och att serien lagt av efter det. Jajjemensan, det är så det känns i mitt hjärta. Men jag hejjar på att det kommer att gå bra.


Nu ska jag fortsätta att göra mina såkallade "sit ups" dvs äta sockerbitar tills jag svimmar. Nej jag skojar. Men lär nog glida runt på nätet lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0