Sitta, inte ligga

Jag har kanske suttit vid datorn i 2000 timmar idag, vilket känns sjukt när det bara går 24 timmar på ett dygn. Jag trotsar alla logiska lagar med min såkallade rappakalja.


Imorrn har vi slagit fast att bowla med Daniels väninnor Christina och Sara, vilket jag ser fram emot. De sa att jag var söt *rodnar*. Så vad fan! De är toppen!

Annars gör man inte så mycket. Chattar med en kvinna från Lycksele som insisterar på att inte komma till helgen. Den kvinnan tänker jag inte ens nämna namnet på pågrund av min enorma besvikelse. Hon börjar på L och slutar på inda. Hon jobbar på en resturang där de tappar maten på golvet och serverar det till sina kunder. Det ska hon vara upptagen med hela veckan i princip. Att observera deras snuskbetéende. Good luck to you.


Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: susanne

Linda verkar vara en dålig kompis.

2009-05-26 @ 22:29:40
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

vad får en människa att jobba istället för att bara sitta i en soffa å peta sig i naveln??

2009-05-28 @ 19:14:53
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0