Grattis Vanja!

Hejsan! igår var man alltså varit ute på krogen, och trots böner om att få åka hem drogs det fram enda tills på kvällskvisten. Det har varit trevligt, och jag skrattade en del! Och så fick man dessutom skjuts hem, vilket inte händer speciellt ofta. Av en väldigt rutinerad och trevlig chaffis! Tackar tackar.

Malin har halva sitt liv på min soffa, och med det menar jag miljontals av lådor/kläder/smink, you name it.  Skulle inte alls förvåna mig om jag skulle hitta en medtagvar spis i någon utav hennes väskor. Eller en gasbehållare som ska få bilen att resa framåt i tiden(hon åkte från Umeå till Vilhelmina på rekordtid, i expect something).
.
  Det känns rätt dött här inne, och jag måste gå och borsta tänderna. Känner mig sådär lite dimmig i blicken..mm...
och så vaknade man nyss och insåg att jag var pretty damn alone, så jag ska snart ner på samhället och köpa lite bakismat.



Måste avsluta med att referera till ett äldre inlägg, bara sådär för skojs skull. För jag har läsare som tar åt sig av alla mina åsikter!
Får mig att känna mig viktig, tack :)



Och så har man namnsdag idag, det visste ni säkert inget om? Nu blir jag nästan lite förbannad! Argh! Lika viktigt som födelsedagar och konfirmationer! Not.
                                                                                 Heya

Kommentarer
Postat av: burriburrsonja

hehe, det är ju underbart :)

2009-05-24 @ 16:58:28
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: malin

haha, ja fann du inte min tidsmaskin bland alla de sakerna? ;)

2009-05-27 @ 22:27:58
URL: http://maulyn.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0