Smack that



Min klasskamrat André brukade säga "Så ni tycker alltså om kvinnoförtryckande sexmusik?". Specifikt vid ett tillfälle när han hörde att jag lyssnade på "Smack that" med Eminem och Akon. Typ "Nu ska jag smiska dig din hora". Det fick mig att fundera lite...

 André hade en del vettigt att säga när han inte pratade en massa gojja, bland annat när han skulle slå ihjäl mig med en spikklubba och skratta av rent nöje. Eller när han klädde ut sig till La la Lisa och sjöng " la la la, hjälp mig ur denna grotta".

Jag gillar nog kvinnoförtryckande musik, typ "Shake" med Pitbull. Dom säger tex "get down on your knees hoe" och "Shake that shit biiiatch".  Något i den stilen! Kvinnor vill nog känna sig som horor på uteställen, med allt juckande och gnidande.

Det är om inte annat, väldigt underhållande att se på! Jag brukar mest försöka dansa som det faller in. Att gnida och göra sexiga moves skulle bara se fånigt ut om jag försökte mig på dem. Fånigare än när andra kvinnor gör det( för det brukar faktiskt se rätt b ut tjejer).
  Men killar blir kåta av det mesta, så why not? Antar det är därför man dansar på detta viset *high five*



Nu ska jag dra mig ner till Malin Nord och få mig stylad. Känner det med spänning. Hon blev besviken när jag sa att jag drog gränsen vid crackhora och hög clown. 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Grattis på namnsdagen ;)

2009-05-24 @ 08:59:17
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0