Soligt väder

Det är soligt både ute och i sinnet, men endå orkar jag inte stanna där. Jag gick in för att häcka i skuggan istället, det är mer Vanja på något sätt. Likt Gollum i "Sagan om ringen" söker jag mig till mörkret och min enda stora kärlek ; Kyckling. Stoppade precis in snyggingen i ugnen och hoppas på ett frasigt slut på kvällen.



Annars har jag struttat runt på samhället, handlat till min mor och kört runt i bilen.
Ikväll är det "Pass forward" på tvn med joel haley Osmont eller något, och jag vet redan vad den handlar om utan att ens ha sett den. Råkade se trailern och fattade på en gång att pojken ska dö i slutet, och att alla kommer att hylla honom med tända ljus etc.

Jag HATAR trailers! Det är fan de värsta spoilers som finns. Speciellt när jag är så otroligt skillad och kan lista ut allt snabbare än en grisblink.

Varför gör inte fler som jag? Skippar trailers och svävar i ovisshet? Det är då fan mycket roligare än att veta allt i förväg.


Nu vet jag ju inte om pojken dör i slutet, men herregud. De visade ett klipp på mamman skrikandes i en sjukhuskorridor, och sedan en massa människor utanför hennes hus med tända ljus. Skärpning! Dö!






Nu ska jag plocka ihop i soffan. Desireé klagade på detta igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0