Stekhet sommarsol

Det kan fan inte bli värre ute än vad det är just nu. Men det är skönt med andra ord, hellre detta än vinter. Ursch!

Jag ska passa Ari medans mamma sticker ut på ärenden, och det känns.. spännande. Men han har helt klart förbättrat sig. Ikväll kanske jag och Daniel ska ner på Saiwa och sola, om det inte sitter hundra andra där dvs. Jag ogillar annat folk, de är så lea.

Tråkigt! Jag har ingen somhelst inspiration till att skriva längre. Det känns så förbannat jobbigt, och sen har jag aldrig något visuellt att tillfredsställa mina läsare med. Ett big minus.


Nu ska jag göra några situps, och sen ska jag spänna mig framför spegeln. Jag har jättestora magrutor, så pass stora att de bucklar sig under t-shirten jag har på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0