Television trough the nation

Hejsan svejsan på lingonkullen! Nu har man alltså vaknat, gått ut med hunden och insett hur fint vädret är idag. Fy fabian vad Grrrreat! Då kanske man rentutav kan sitta utomhus och göttmosa innan Malin kommer med gaffeltrucken(hon ska nämligen fixa mitt smink och eventuellt frisyr också). Då behövs det extrema medel och extrema åtgärder.


Ibland ser jag människor ute på samhället som får mig att rysa. Inte deras utseénde men bara klädsmak rent generellt. Hur fan kan man gå runt i en "Vargtröja" med norrsken på?
   Jag ska väl dock inte säga så mycket eftersom jag har en tendens att springa runt i pajasbyxor och slitna "I killed Laura Palmer" T-shirts, men iallafall. Måste försöka ta mig ur den där kategorin, på ett sätt eller ett annat!



Nu upptäckte jag att Easy ätit upp en nintendo-dosa. Härligt. Jävla skithund. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Måste bli mer noga med att ställa undan saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0