Utkast: ...

Idag var det alltså balen för gymnasieeleverna på Malgomajskolan, och för mig var det 2 år sedan. Helt sjukt vad tiden går fort! Jag minns hur Vickan satt och flätade mitt hår, lockade och satte fast lösogonfransar inne på dåvarande Bergatrollet(tror jag).
Och hur André´s mamma nästan grät för att jag var så utomordentligt snygg i min cocktailklänning.

Idag sitter jag i mjukisbyxor med magen utanpå som en slags stomipåse och lurvigt hår. Jag har stora påsar under ögonen och har inte en tanke på att snoffsa till mig. Ännu mindre på att duscha eftersom jag gjorde det igår. Min hund stod och käkade upp den resterande delen av mina räkor jag glömt på bordet och gömde sig sedan under sängen av skam.

Man kan helt klart säga att det var bättre tider för 2 år sedan, rent fysiskt alltså. Annars är jag rätt nöjd, speciellt när jag vet att har något att sysselsätta mig med i sommar.


                                                  

Kommentarer
Postat av: susanne

I know, skrev ett liknande inlägg igår. man känner sig så sjuuukt sunkig!

2009-05-30 @ 12:10:50
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: malin

åh du var så snygg på balen! det var tider det;)

2009-05-31 @ 18:00:11
URL: http://maulyn.bloggspace.se
Postat av: faeghg

Nästan grät?



hon lipade ju bara i några minuter

2009-06-02 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0