Vattenverket - let´s go to it

Idag har vi på både Vatten och Reningsverk, och i ärlighetens namn har ingen aning om vad som är bäst! Att se Easy springa fri, eller Daniels min när han andades in andra människors bajs? Jag får tänka över saken och återkomma senare.


Jag la in lite bilder på Facebook, och för er som känner för att kolla kan ju göra det. Är så "jobbigt" att lägga in det här, tar sån förbannad tid. Och jag är ingen tålmodig kvinna, och det märks i ett och annat i mitt liv. En gång råkade Daniel ta mina nycklar till lägenheten, och så körde jag hem utan. Men jag åkte och tog mammas istället(she got my spares), sen ringde han alldeles förtvivlat "jag vet att jag har din nycklar! Förlåt! Är du arg?". Nej sa jag.

Det tycker han var skitkonstigt, men förstod sen att jag satt hemma med en skål popcorn i famnen. Hade jag varit i bilen hade jag förmodligen varit ursinnig. Tråkigt nog.


Men jag måste åtminstånde lägga in EN bild, annars läser aldrig någon mina inlägg. De lusläser och det är inte alls acceptabelt!


                                          
                     
      Daniel och Bengt, respektive ett kort på Daniel. Han blev grymt imponerad på sågen. Fick en flashback från sin operation hemma i Iran.

                                        

   Easy badade för första gången i sitt liv, rent spontant. Vi hörde ett "plopp" och såg sedan konstig sak resa sig ur vattnet. Hon såg fan inte riktigt klok ut, tyvärr syns det inte lika bra nu. Härligt!

                                          

         Daniel gör något konstigt, och jag med en ful sak på huvudet som får mig att se ut som en cancerpatient.




Men nu orkar jag inte mer! Phuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0