Min kyss med Anders Bagge

Nu har jag vaknat för att upptäcka att min post är tom igen. Jag har blivit så van att jag är spyless och vill lägga mig ner och dö(kanske inte så van).


Jag drömde att jag blev antagen till Idol. Jag vandrade runt med Anders Bagge, och blev lite full. Anders Bagge kysste mig och sa att jag genast skull gå till min loge och göra mig redo för LIVE-sändningen som skulle vara i en megastor arena.

-"Oh dear, hoppas folk inte tror att jag utnyttjar Anders Bagge för att vinna" , tänkte jag.


Väl uppe i logen så hade jag varken byxor, tröja eller smink. Jag undrade vilken låt jag skulle sjunga, och om någon skulle intervjua mig och visa klippet innan jag klev på scenen.

En kvinna sa  - "Nej det är inte jag som ska fixa det, du borde ha gjort det själv".

Plötsligt gick ridåerna upp, och människor fick se att man stod på scen i ett täcke, utan byxor i Latikberg Bygdegård. Låten var en uppspeedad Aretha Franklin låt, och jag kunde inte hänga med alls. Publiken var typ 3 stycken, så jag drog skämt istället för att få dem att skratta.

Dagen efter vaknade jag och sa " Hoppas att det var en dröm". Men det var det inte. Jag blev deprimerad.

Men sen vaknade jag på riktigt! Vilken lycka! Men så märkte jag att jag inte får nån post idag heller. Deprimerad igen.



Förresten, Grattis till min mamma som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Sessan

He he he du är ju för rolig..till och med i drömmarna... ja anders bagge är ju singel igen, så vitt jag vet.. och talang 2010 har uttagningar, kanske ska du satsa på stå upp komik.....

'

OCH JAG PASSAR OCKSÅ PÅ ATT SÄGA GRATTIS KÄRA SVÄRMOR FRÅN SESSAN

2010-02-02 @ 12:47:37
Postat av: pubes

Du, anders bagge är min! han rör du inte!

2010-02-02 @ 13:39:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Nicole

Undrar vad ditt undermedvetna ville säga med det? :)

2010-02-02 @ 13:54:37
URL: http://smile4me.blogg.se/
Postat av: Íris

söt header du har :D

allt bra i dag eller :) ?

kram

2010-02-02 @ 13:56:30
URL: http://friiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0