Back home in Vilhelmina.

Ska man göra ett nytt försök nudå? Ja förmodligen.

För er som missat det : Jag är i Vilhelmina. Jag kom hit tidigare för att överraska familjen! Jag tänkte att det var värt risken att bli förudmjukad och införstådd med att man inte alls var direkt saknad. Men jag tror de flesta blev rätt glada av att se mig!


Jag klädde ut mig litegrann innan jag gick till Vickans affär, i hopp om att hon inte skulle känna igen mig. Jag kastade på mig peruken, en keps, läppstift och ett par solglasögon och stövlar. Hon såg att det var jag på 5 sekunder. Hade dessutom stoppat bhn full med vantar för att få min byst att se mer ... ja... förstorad ut.


Hon sa att jag kunde ha lyckats om jag inte rört mig som Vanja. Damnit! Fan var surt att man ska röra sig som sigsjälv hela tiden. Försökte svänga lite med höfterna, men antar att jag gör sånt i ren allmänhet utan att ens tänka på det då.



I helgen ska man umgås med Desireé och Mimmi! På Fredagen kommer vi förmodligen att gå på hotellet och ta en svängom. Jag känner mig lite sugen på detta faktiskt, men vi får väl se hur det blir med den saken. Så ni som vill träffa mig och säga hej, gå på hotällä på Fredag! Gå å säg häj vettja. Då bli ja glá. Om jag är där alltså.





I lööve Norrländskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0