Dagens outfit

Hejsan! Jag tänkte dra en liten klassiker som andra kända fjortisar drar, dvs "Dagens outfit" nu innan jag kryper i säng.

Jag är klädd i ett linne eller något, med breda axelband. Överdelen är blå och nederdelen svart! Köpt på "New York" här i Stockholm.


Lyssna på denna låt medans ni läser mitt inlägg! Jag vill inte att ni ska få fel intryck av mig helt enkelt.




 


- I den där sängen brukar jag sova förresten. Där ligger jag och blottar min röv om nätterna när det blir för varmt!

Bara lite intressant fakta som jag tänkte att ni kanske skulle vara intresserade av.

 

 

p.s! Jag har börjat att flagna brunfärg från solduschen, så det är därför man ser lite konstig och brokig ut. Men jag bah "Whatävva" och lägger ut bilder endå.

 

Jag har förresten haft en riktigt trevlig kväll med allesammans! Kristinas kompis Alina kom med hennes kille, och medans grabbarna såg på tv (Marco, Lars och Daniel) så spelade vi tjejer "Party Alias". Mitt och Annikas lag förlorade :( :(

 

 

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0