Fredag och shopping ( Im sucha girl, sometimes..)

Idag har man inte gjort så mycket. Bara känt sig allmänt seg och göralös! Har släpat runt i huset som en zombie och känt mig lika slapp som en penis med erektionsproblem.

Men efter Lunchen ska Kristina(min kusin) sminka mig och sådär. Sedan ska vi till något centrum och shoppa/kolla. Men först och främst shoppa. Hennes pojkvän ska köra och sedan får vi väl se om han står ut med att följa med på alla "tråkiga" butiker.

Tråkiga butiker för mig är allt som har med skor att göra. Jag brukar alltid må illa och önska mig hemmåt igen. Jag vet inte, men för mig duger två par skor. Ett par fina, och ett par alldagliga, mer än så skulle kännas överflödigt. Men jag tackar ju såklart inte nej till presenter(blink blink)! Men att köpa själv... nejtack.


Förut hatade jag att köpa kläder överhuvudtaget. Gatt alltid köpa allt i Large eller Xtra Large. Men nu får jag på mig Medium och Small! Byxor har alltid varit svårt, redan innan jag gick upp 20 kilo. Men det underlättade ju fan inte att få mer fläsk på låren.




My dress, size Medium




Jag i storlek L-XL. Har inte bättre bilder at the moment.


Jag närmar mig storlek 42, storleken jag förr avskydde men nu älskar mer än blotta livet. Nästan.



Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va smal o fräsch du ser ut!! :)

Syns jättemycket i ansikte o på armarna!!



Såg nån helfigursbild oxå och blev avis....har du kört stenhårt med LCHF?

Hur mycket har du tränat? :)

2010-06-11 @ 16:50:03
URL: http://nusseliten.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

snart är du lika "stor" som mig! jag har också medium! hurray, då kan vi låna vasrandras kläder!

2010-06-17 @ 00:19:18
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0