Hellu folks!

Nu sitter jag här i min klänning/tunika och tar det lungt. Kom nyss hem från jobbet, och har gått på promenad sammanlagt 1 timme idag. Inte illa pissat. Inte illa rakat av en lapp (lappar är i princip hårlösa, det har en lapp sagt till mig. Och han är inte hårig, det har jag sett).


Förresten har jag vant mig vid min brunhet. Så jag stör mig inte alls lika mycket på den som innan! Och om jag duschar en gång till lär det försvinna ännu mer. Då kanske det ser mer naturligt ut.

En tjej på jobbet använde mig som försökskanin, för hon funderade på soldusch men vågade inte. Efter att ha sett mig så... ja hon ville göra duschen endå. Så jag antar att jag ser bättre ut än i Torsdags.

Men jag tipsade henne om att säga till personalen där att ta en ljusare nyans!! Annars kommer hon att ångra sig.




Man lär sig 



Kommentarer
Postat av: JenPen

Det där med att lappar är hårlösa, kan det ha någonting att göra med generationer av inavel, tror du? Jag har en teori där...;))

2010-06-08 @ 09:32:18
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0