Herregud! Det är nya avsnitt!

Oh my god oh my god oh my god (viftar med händerna helt frenetiskt och flåsar som en kåt gammal grisgalt).

- Jag har MISSAT att de har börjat med NYA avsnitt av Scrubs! Hur kunde detta ske? Hur kunde jag missa det? Och hur länge har folk vetat om det här utan att berätta?


Jag är iallafall helt till mig. Nu har jag något att se om kvällarna när jag göralös! Eller när jag är ensam på dagarna när alla andra jobbar eller röjer i stan(nu låter jag som en riktig torrboll).


 

Bring it on!

 

 


Kommentarer
Postat av: pubes

om dom där klippen är från senaste säsongen som jag har sett så är dom gamla.. 6an visade ju sista säsongen i höstas eller vintras eller när det nu var :)

2010-06-10 @ 23:08:07
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0