I found you and i killed you

I nedanstående inlägg länkade jag en musikvideo. Den är äcklig. Men hursomhelst så kan jag inte få den ur huvudet! Jag går runt och nynnar på den, samt att karln jag jobbar med kanske tror att jag i hemlighet planerar att döda honom.

Jag jobbar ikväll och imörrn, synd att jag bytte pass med en annan vikarie annars hade jag varit ledig ikväll samt redo för en utekväll med Kristina och Elina. Men det får bli en annan gång istället!


Imorrn efter jobbet ska jag leta efter en digitalkamera.
Min tappade jag i golvet så att zoomen blev helt fucked up. Och ja just ja... Kronprinsessbröllopet är idag. Spännande. Jag har sagt till mannen jag jobbar hos att (han hatar förresten all plats de tar i media) att vi ska klä upp oss och skåla med champagne. Han skrattar med en suck.


Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0