It´s my party, and i cry if i want to

Herreguh vilket pissväder det är ute idag! Imorrn så hoppar jag på en glimt av solsken, för det var vädret kvällen jag föddes på för 22 år sedan.

Mamma sa att det var stekhett och kring ... ja jag minns inte riktigt, 9 på kvällen? Föddes kring 10 i Taxin påväg till Lycksele. Hon har också berättat att moderkakan "exploderade" och förstörde inredningen för den stackars chafför som körde.

The rest is history! Ni har ju mig här! En inflammerad blindtarmsöverlevare. Och Taxiinredningsförstörare. Moster, dotter, lillasyster, vän och Faster!

Haha låter som om jag sitter här och älskar migsjälv. That´s not the case, tänkte bara ge er lite bakrundsinformation!


Desireé med den snela hesten förra året.

Har ingen somhelst koppling till min födelse. Förutom erektionen då. Antar att min far hade en sådan precis innan jag blev till (ursch).

 

 

Jag för 22 år sedan

 

 

Jag idag

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

du såg snällare ut förr i tiden....

2010-07-13 @ 14:36:17
Postat av: Vanja

Jag var lite dum i huvudet förut :) Fast jag var ju spädbarn iofs.

2010-07-16 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0