man var ute igår

Igår kom Mimmi hit, och vi umgicks och pratade som ett par surriga hönor. Sedan bestämde vi oss för att gå ut och dansa och kanske spela lite biljard.

Det var kul, MEN... vi kunde ju ha dragit ner på drickat.






ja ni ser.


Idag var/är vi väldigt sega. Mimmi åkte tillbaka till sin kusin, för de skulle ha picknick. Jag fick diarré av blotta tanken att resa mer än 5 kilometer från hemmet. Så jag stannade hemma och nu ser jag på "Tori and dean" någonting. Det är skittråkigt.

Hon hade nyss en sorglig tillbakablick till sin hunds begravning. Suck.





Måste lägga in en bild där Mimmis huvud finns med på. Annars kanske ni tror att jag använde mig av en "Stuntkompis" hela kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0