Min största fobi

Inatt drömde jag om döda djur(mest sniglar). Och spindlar.

Jag skulle klättra upp på ett tak för att fixa något, och när jag skulle klättra ner... spindlar ÖVERALLT. Lea spindlar dessutom, som visste hur äckliga de var och kom närmare och närmare.

Ja just, Zach Braff åkte buss med oss i Laxbäcken! Och så åkte vi vattenskoter. Jag orkar inte gå in på detaljer.



När jag var hemma hos mannen jag jobbar hos såg jag något fruktansvärt(detta är ingen dröm).
Jag satt på toaletten minding my own buisness då jag märkte att något rörde sig vid dörren. Jag fokuserade blicken och såg en stor vit spindel som hade en stor "rumpa" och kastade med sina ben helt frenetiskt.

Jag försökte hålla mig lugn, och trots att den satt PRECIS vid dörrhantaget lyckades jag ta mig ut. Och sedan fångade jag den i en kaffemugg(efter många om och men). När jag la ut den verkade den förbannad. Så jag sprang in och hoppades på att den skulle försvinna, och inte sitta vid dörren på lur och vänta tills den kunde komma in igen.


Sammanfattning : Jag HATAR spindlar.


Så roligt är mitt inlägg för idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0