Molten light

Jag tycker att denna video är fruktansvärt äcklig. Men jag kan inte låta bli att tycka om den dock! Samma sak med låten såklart, det hänger som ihop. Även om jag får hemska flashbacks till feberdrömmar och brinnande kött(vet inte vad jag ska säga).

 

 

Alla i huset sover och det enda jag kommer att tänka på är hur en stor jävla brud i monsterform kommer att  smälta mig med sin laser som kommer ur mitten av sitt bröst.

 

Kan iallafall känna mig säker på att jag inte mördat någon och ätit dennes hjärta från en tallrik.

 

 


Kommentarer
Postat av: JenPen

Jag undrar var dina och din systers drömmar kommer ifrån egentligen? Liiiiite underliga.

2010-06-16 @ 17:54:18
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0