Sitter i ett linne som ser ut som en klänning eller tvärtom

Jag bestämde mig för att göra rubriken intressant med hjälp av dagens klädval. Hjälpte det? Kände du dig lockad att läsa?


Jag har i varje fall inte haft lust att skriva ett dugg! Jag har mått illa av tanken att sätta mig framför datorn och göra något somhelst produktivt överhuvudtaget. Inte för att skriva i bloggen är speciellt produktivt dock, men endå. Jag har haft noll skrivlust.

Främst för att jag haft nada att skriva om! Den senaste stora händelsen måtte väl ha varit när jag senast vann på bingon när jag jobbade.

Jag har en dunkande huvudvärk och känner för att göra... ja ingenting. Ska kanske gå ut och lägga mig på en sten och rulla en stund. Solen är fortfarande uppe!

Jag tackade förresten ja till skolan i Jakobsberg. Det känns skrämmande. Är det här i Stockholm jag ska bo nu ? Verkar som så. Jag längtar hem! Ska bli så skönt att hälsa på er alla där i Vilhelmina. Jag saknar er!


 

Dagens outfit. Hur ballt är inte detta på en skala? Kanske 0.

Men fick till en häftig posé iallafall. Tror jag. Man har iallafall en kraftig lårmuskel som till stor del består av rent fett(turns some on).

 

 

P.s! Jag träffade en tjej på jobbet som känner flera stycken från Vilhelmina, varav en jag känner till och har pratat med några gånger. Har alltid vetat att Sverige är litet, men lever vi i en skokartong? Kul var det iallafall.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0