Go vanja, it´s ya birthday!

Hejsan!


Idag har vi alltså firat min födelsedag, även om det är imorrn(om 10 minuter) och det var trevligt! Jag fick många fina presenter, samt en omgång minigolf vid havet.



Jag fick följande : 

1
. Presentkort för 200 spänn på Kaphal av Annika
2. Rökelse av Annika
3. 200 kronor av Annika och Börje
4. Födelsedagskort av Kristina och Marco
5. Skor och stämpelkort av Daniel!
6. Minigolf


Måste jag verkligen säga att jag sög i golf? Jag tror inte det! Kom iallafall inte sist, för det gjorde Daniel. Thank god. Jag hade nog inte pallat en sådan förlust på min födelsedag!

Och tårtan... SÅ GOD! Har fuskat som fan idag. Har druckit cola, samt ätit tortillas med BRÖD! Och så 3 potatisar. Borde ha fuskat i minigolfen också.

Nu har det börjar lite väl mycket av sådant, så nu ska jag jogga lite imörrn för att jämna ut allt detta. Har inte lust att gå upp något kilo igen, det vore ett pain in the asshole.


 

 

 

 

 

Tack för uppvaktningen! Ni är underbara.

 

 


Kommentarer
Postat av: JenPen

GRATTIS PÅ SIG. Tårtan ser ut att vara precis i min smak.

kram.

2010-06-14 @ 15:35:39
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: Sessan

Grattis älskade fina Vanja!!!

Hoppas att du har en rolig födelsedag även om ni firade igår=) Kramar från oss alla till dig, bara dig. Det är din egen dag idag!

2010-06-14 @ 18:03:55
Postat av: mamma

Åh vad jag längtar efter dej!!!!!!

2010-07-17 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0