Vanja brun. Spring för era liv(?)

Jag skojar verkligen inte. Dagen är skräck med stort S! Jag jobbade 08-13 och det var okej. Jag var glad, jag trivdes MEN.. Jag hade beställt tid för soldusch i närheten där jag bor. Big mistake.


Jag kom dit, tog av mig tröjan (hurvida jag var topless eller ej spelar ingen roll i detta sammanhang) och blev besprutad( i icke sexuell benämning) från topp till tå. Det var kallt och man fick stå med armarna uppåt i en tid som upplevdes som en evighet.

När hon blev klar blev jag ivrig att veta hur det blev. Slutresultatet.

När jag kom ut till spegeln höll jag på att ramla baklänges av chocken. Jag var brun. Men inte ljusbrun, utan mörkjävlabrun som får mina ögonvitor att blända folk när man passerar dem på gatan.


Sen fick man stå och vifta så att färgen inte skulle kletas ut och bli ojämn. Jag stod ett tag och snurrade runt etc. Jag klädde på mig och betalade.


Vågar jag lägga ut en bild eller?



 

 

Man kände sig som en inoljad bodybuilder också. Fast utan muskler.

Allting glänste, och gör det fortfarande. Jag har vita fläclar överallt, speciellt vid bysten. Och så är det vitt vid axelbanden. Ärsch det kanske blir bättre imorrn efter duschen! Annars vågar jag nog inte gå ut.

 

 

Först var hårfärgen för brun, nu är det HELA MIG. Var finns slingorna för att åtgärda detta?

 

 






Kommentarer
Postat av: Malin

Oh my...!

Det saknas bara en massa rynkor och du kan bli ihopblandad med någon gammal porrskådis. Hoppas du inte betalade skjortan för det där? :P men det blir väl ljusare hehe

2010-06-03 @ 20:50:28
URL: http://maulyn.bloggspace.se
Postat av: Vanja herself

Jag hoppas också att det blir ljusare! Det lär bli det efter duschen imorgon. Jag glömde påpeka. Jag har iallafall nog med självdistans för att förstå hur jävla dåligt detta blev! URSCH! Och jag betalade inte skjortan. Tack och lov.

2010-06-03 @ 21:10:12
Postat av: pubes

MEN HERREGUUUUD! =O Jävlar va fläckigt det kommer bli sen med sån jävla mörk färg! =O

2010-06-04 @ 00:03:55
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0