Vann på bingon. Igen!

Har inget jätteintressant att förtälja idag, men jag spelade bingo förut med mannen jag jobbar hos. Och jag vann! En shampoflaska! Igen. Jag har alltså vunnit en shampoflaska förut också, så nu har jag sparat in en del peninga. Litegranna iallafall, det kostar ju 15 spänn att delta. Rena rånet! Och så har man ett flertal duschar att se fram emot utan att oroa sig över hurvida shampot ska räcka(interesting).


De har rätt trista priser ibland också. Typ lågbudgetchoklad och kex. Men det är kanske jag som är kräsen? Nej vet ni vad, Bingo is the shit. Så fort jag vinner får man snoriga snigelspår i trosorna.

Förresten, kolla in min syrra Sonja i denna film (hon gör rösten).


 

 


Kommentarer
Postat av: pubes

Hahaha! Jag såg först bara youtube-stillbilden (jag är ett stort fan av honom, det var därför jag såg att det var hans film..) och tänkte "Men det är nån av mina kompisars kompisar som skulle va med i hans film... Vem fan va det?" Åsså var det din syrra! Ja, minnet är bra men kort!;) Hon gjorde ett toppenjobb!

2010-06-08 @ 22:43:22
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0