Alphakurs

Ikväll var jag somsagt på en liten träff där man skulle käka, diskutera jesus och diskutera ännu mer om Gud. Jag blev förvånad över hur (ursäkta uttrycket) jävla roligt det var endå. Gubbar satt och svor, kvinnor satt som fågelholkar och jag frågade en massa frågor om helvetet(såklart). Jag som odöpt ville få svar på frågan om skärselden och likande otäckheter för dem som inte tror på Gud. Vet inte om jag fick något direkt svar, för det är ju en tolkningsfråga. Ingen vet ju vad som händer när man kolar.


Men själva debatterandet, och föreläsningen innan man skulle diskutera var rätt kul också. Jag ska nog följa med Daniel dit mer, för det kändes rätt mysigt. De var faktiskt inte sådär jobbigt kristna som jag hade föreställt mig i skallen, att de skulle blunda och skaka runt i en ring tillsammans till nån gammal bibelhit.


Här är några bilder från kvällen (varning, bilder på mig kan förekomma)

            
 

 

Bilden längst ner i mitten fick jag en kommentar av Daniel - " Gud vad vacker du är ". Ja herregud, om jag nu är det så är ju inte den bilden något vidare exempel. Kände mig så förbannat obekväm i mina kläder, och det syns förmodligen också. Hade för en gångs skull väldigt tighta byxor, och det fick mitt fläsk att välla över som en stor våg. Tummen upp!



Men det var en kul kväll, fett med lök. Tack för tortillan!

Kommentarer
Postat av: Susanne

vem fan är daniel?

2009-04-02 @ 22:21:09
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Susanne

men va fan jag har fan aldrig sett fanskapet förut! jag tror fan det är din smygispojkvän!;)

2009-04-03 @ 10:13:38
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Susanne

sv: jaha! då förstår jag! jag tänkte det, vanja är fan inte kompis med någon utan anledning! men om han nu är duktig på alla dom sakerna, så förstår jag! ;)

2009-04-03 @ 10:21:24
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0