Bilder från lördagen

                                                 
      Den första vettiga bilden på mig och Easy tillsammans. Hon fattade inte alls att hon skulle posá men det gick okej endå.

                                               

                          Desirée sitter med sitt hippa "Galen Panna" snöre


                                               

                         Maria hade fattat grejjen med hela "hippe, knark och kul" temat och fräschade upp allt med ett härligt peace-tecken


                                             

                                                  Desirej, igen


                                            

                                       Här står vi och betér oss så pass naturligt det bara går!


                                            
                                     Här upprepar vi samma procedur!



Sen fanns det inte så många fler bilder faktiskt. Jag är väldigt dålig på att fota. !
Nu ska jag lägga mig i soffan, sen blir det Quinto med Daniel.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att vi kunde vara hemma hos dig och tack för en rolig kväll! :)



Peace ;p

2009-04-05 @ 18:01:49
Postat av: Schnazen

Wow får man lägga in en kuk ni ser ut o behöva det

2009-04-10 @ 03:27:49
Postat av: Vanja

Ja, fast endå njä. Vi var på semester från kukar denna afton herr And, men senare på kvällen fick vi nog ett par köttiga paket att laga en smaskig rätt med.

2009-04-10 @ 09:24:40
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0