Coca cola veins

Idag så kände man verkligen hur pass uttorkad man kan bli av att dricka. Och en sak säger jag då ; att man aldrig mer kommer att dricka cider. Jag har då aldrig upplevt en så snuskig känsla i käften faktiskt. Alldeles tjockt och sockrigt, plus att man mår illa av den tilllkomna fyllan.

  Vin är MYCKET bättre, jag säger då det. Vi gick snabbt till krogen, men efter det så bestämde vi oss för att gå på statoil och köpa hamburgare. Men jag och Dessan ville gå hem medans Daniel ville partajja vidare.


När jag kom hem så satte jag mig framför tvn och ville spy, och jag vet inte om det var pågrund den dåliga filmen de visade, eller om det var för promillen. Hursomhelst så kommer jag att "stick to what´s working" i framtiden.



Annars så är man HUNDVAKT till Easy på obestämd tid. Hon springer just nu och kastar runt på sitt favoritgosedjur och njuter för fulla rullar. Hemma hos mamma är det då kaos när Ari är där.


Nu orkar jag inte skriva mer :) Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0