Den rätte för Rosing

                       


Jag och min mamma har haft konversationer ibland om hur knäppa killar är som sökt till ett program med en kvinna som mycket väl kunde ha varit som tagen ur en Stephen King film.
 Eller mamma säger att hon ser fasansfull ut efter all botox, och jag brukar säga "Men hon har nog goda sidor också". Men allt brukar endå komma tillbaka till " Killarna vet ju ingenting om hennes personlighet, går ju helt på utséende." Sant.

Jag såg programmet 1½ gång, och tyckte att de flesta killar var irriterande. Speciellt den där lillbögen som "vann" hennes hjärta (Hugo). Han var så smörig, och varje gång han pratade så hängde huvudet ner i backen. Han vär 3 år äldre än hennes äldsta dotter och spelade blyg och söt exakt HELA tiden. Jag hade lust att ta en spikklubba och slå ner honom i en mörk gränd.



Men hursomhelst så vill jag bara säga grattis! Blir säkert en till säsong, skulle inte alls förvåna mig eftersom Linda själv sagt att hon är mediakåt.



 
                        

                     Tuttut!

                             Nu hade Hugo turen att scora denna donna

Kommentarer
Postat av: Sonja

att dom ställde upp på den där gayiga bilden bevisar att dom inte kommer kunna visa sig normalt på gatorna sen... förutom att jag såg inte programmet så ja kommer inte känna igen nån

2009-04-08 @ 09:06:32
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0