Detta fält måste fyllas i

Jag är hemskt onöjd med vissa saker som försegår ibland, men jag säger ingenting utan blir mest frustrerad! Ibland blir jag rentutav förbannad.


Jag vill köpa nya kläder, men det lär inte bli av på ett tag. Inte så att jag har pengar så att det räcker! Det är äckligt lite över varje månad. Kan inte någon anställa mig? Skulle vara så skönt att slippa ångesten och bara shoppa loss lite på saker man tycker är snyggt. Är så urbota less på mina fula gamla jävla kläder. Urgh!


  Det är så mycket som ska göras :) Började se lite på en dokumentär om en gammal kärring som fyllde 100 år i Danmark, och ja... hon är en förebild. Hon sa att hon alltid var glad, och så slutade hon fylla år efter 49. Det var tydligen receptet på ett långt liv, och gud vad skönt! Är det inte svårare än så? Det hade jag tänkt hela tiden.



Nu ska jag bada eller något. Men ska nog cykla eller gå på promenad också.

Kommentarer
Postat av: Susanne

jag har 1 par jeans, 1 par mjukisbyxor och 1 par adidasbyxor, thats it. jag behöver verkligen köpa kläder! jag har pengar, men vet inte var jag kan hitta snygga grejer däremot:/





såg också den där dokumentären! krutgumma =D





btw, varför söker du inte som timvik. inom vården?

2009-04-13 @ 14:22:57
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0