Femman med Philip och Fredrik

Jag sitter och kollar på 5an med Philip och Fredrik, eller snarare ensam utan dem fast med på tvn. Förstår ni ? Marilyn Manson är med, och jag tycker att han verkar allmänt läskig på något sätt. Det är väl det han vill uppnå med sin svartsminkade fasad och sitt slitna leverne, men endå. Vad ska man säga?

  De verkar inte våga säga allt de vill få sagt heller när de ställer frågor, mest eftersom de har sådan respekt. Och det förstår jag ju, själv skulle man väl skita i byxan utan hämningar. Det skulle spraka och spruta skit i i favoritbomullstrosorna.


Det är hittills ganska intressant, men blev väldigt upprörd när det visade sig att mina popcorn var slut. Jag som var så sugen! Easy fortsätter att göra saker.



over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0