Förbannat!

Jag som har mått så prima sistånde rycktes plötsligt ner, hehe och det känns ju inte så roligt. Vafan! Vad arg jag blir!


Nu ska jag laga kyckling(utan glas) till middag, och är faktiskt fruktansvärt hungrig(what´s new their aye?). Och annars, ja vad ska man säga. Sprang på systemet med Desireé idag och köpte en 3liters-vinare vi ska dela på imorgonkväll när vi skall umgås. Vi får se hur vi gör med middagen, det lutar åt tortillas för mig och Desireé, men vad de andra säger är ju en annan femma. Eller eventuellt 20 kr( <- där var jag rolig).


Nu ska jag städa upp lite, även om jag inte har lust. Min förbannade Soya har möglat eftersom att den stått och läckt. Också förbannat!


Ett plus är att jag hittade en låt jag undrat över i snart 1½ år! Den är inte speciellt bra. men skön på något sätt. Kanske därför folk på youtube har kommenterat saker som "Great song to have sex to". Något i den stilen. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0